leg

שיאצו

שיאצו זו שיטת טיפול יפנית הנשענת על עקרונות הרפואה הסינית. משמעות השם “שיאצו” ביפנית היא “לחץ בעזרת האצבעות”. מטפלי השיאצו משתמשים באצבעות ובכפות ידיהם כדי לפעיל לחץ נקודתי איטי ורך בנקודות חיצוניות בגוף, על מנת לשחרר ולאזן את זרימת האנרגיה בגוף.

עיסויים רפואיים וארומתרפיים
עיסוי הוא אחת מהשיטות העתיקות הקיימות להפגת מתחים, חידוש החיוניות וריענון. העיסוי, בנוסף להיותו גורם מרגיע, פועל ישירות להרפיית השרירים, שיפור זרימת הדם ולהפחתת כאב.

רפלקסולוגיה
כפות הרגליים והידיים משקפות, למעשה, את איברי הגוף כולו. הטיפול הרפלקסולוגי משפיע על מערכות הגוף הפנימיות ומסייע בשחרור חסימות אנרגטיות במסלולי הזרימה בגוף, על ידי גירוי ועיסוי נקודתי של כפות הרגליים והידיים.

רייקי
רייקי (
REI = חוכמה גבוהה, KI = כוח החיים בשפה היפנית) היא שיטה להתחברות לאנרגיה וכוח הריפוי הטבעי של הגוף והנפש. על פי שיטת טיפול זו מניחים את ידי המטפל על הגוף המטופל באופן עדין, כאשר תנוחות הידיים עובדות על מרכזי האנרגיה בגוף להחזרת האיזון, ההרמוניה, ולמתן שלווה ותחושת בהירות.

גוף נפש

מדיטציה

המדיטציה מלמדת אותנו להיות מודעים ונוכחים בכל רגע ורגע בחיינו. באמצעות המדיטציה אנו יכולים להתחבר לכוח ולעוצמה הפנימית שלנו, החיוניים כל כך במצב של מחלה ומתח. התרגולים כוללים הדרכה לנשימה נכונה, הרפיה והרגעה.

דמיון מודרך
דמיון מודרך משלב שיטות להרגעה והרפיה הכוללות ויזואליה באמצעות שימוש בדמיון המטופל, ומשפרות את שליטת המוח על התפקודים הגופניים.

הילינג

הילינג אנרגטי פירושו ריפוי. הריפוי מתבצע על ידי העברת אנרגיות מהמטפל אל המטופל בטכניקות שונות לצורך איזון גוף ונפש. 

יוגה
יוגה היא תפיסת עולם הודית עתיקה שפירושה חיבור, איחוד בין ניגודים, אחדות.
באמצעות תרגול היוגה יכול כל מתרגל ללמוד דרכים לשיפור גופני, בריאותי ולרכוש שקט ושלווה. תרגול תנוחות היוגה משחרר את הגוף והנפש מחוויות שליליות ומתחים ומעניק תחושה של חיוניות, יציבות, גמישות, עוצמה וקלילות.

Depositphotos 43075313 original

דיקור סיני

אקופונקטורה (Acupuncture, השם הלועזי לדיקור סיני) מורכב מהמילים הלטיניותAcus (מחט) ו-Pungere (לדקור). על פי התיאוריה הסינית, האנרגיה המניעה את כל התהליכים ביקום היא אנרגיית החיים – צ'י. הצ'י זורם בערוצים קבועים לאורך הגוף ולרוחבו, "מרידיאנים", שלאורכם קיימות נקודות דרכן ניתן להשפיע על הצ'י. גירוי בנקודה על ידי החדרת המחט מתחיל תהליך בהתאם למצב המטופל, לאופי הנקודה ולשילוב שאר הנקודות המגורות. בתהליך זה הגוף מטפל בעצמו ומשקם את תפקוד איבריו והקשר ביניהם.